Iespējas un funkcionalitāte

Mārketinga un kampaņu vadība

  • Mārketinga kampaņas mērķis, apraksts un darba uzdevumi.
  • Mārketinga kampaņu plānošana, vadība un rezultātu atsekošana.
  • Mārketinga budžeta pārvaldība.
  • Komunikācijas aktivitāšu vadība mārketinga kampaņas ietvaros.
  • Plaša kampaņas rezultātu analīze un efektivitātes novērtējums.
  • Virtuālo aptauju veidošana:
    • Anketu un aptauju izveide (neierobežota jautājumu un atbilžu kombinācija; katram jautājumam var piekārtot atbilžu variantus);
    • Iespēja izveidot definētus tematiskos blokus, katrā blokā var tikt iekļauti vairāki jautājumi. Vienā aptaujā var tikt iekļauti vairāki tematiskie bloki;
    • Anketēšanas rezultātu apkopošana ar iespēju pievienot komentārus.