ELDIS Personāls

ELDIS personāla vadības sistēma sniedz iespēju uzņēmumu vadītājiem un personāla speciālistiem efektīvi organizēt un automatizēt būtiskākos cilvēkresursu vadības procesus — personāla uzskaiti, personāla pārvaldīšanu un personāla attīstību. Tā nodrošina ērtu personāla informācijas ievadi, glabāšanu un analīzes iespējas.

Eldis Personālu var vienkārši integrēt grāmatvedības vai finanšu sistēmas algu moduli, kas izstrādāts citās tehnoloģiskās vidēs.

Sistēma atbilst Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem. *

 

  • Plašas datu analīzes un atskaišu veidošanas iespējas.
  • Viegli integrēt ar grāmatvedības vai finanšu sistēmas algu moduli pat, ja tas izstrādāts citās tehnoloģiskās vidēs.
  • Precizitāte dokumentos, ko nodrošina automātiska dokumentu izveide no sagatavēm (līgumi, iesniegumi, rīkojumi u.c.).
  • Optimizēti, centralizēti un pārvaldīti cilvēkresursu vadības procesi, atbilstoši LR likumdošanai.